Sorry..

Jag vet att jag är K.A.S.S!
Jag har fått höra det av olika personer i en vecka nu..
"Varför uppdaterar du eeenteee bloggen Titti??"
Sorry!
Vad ska jag säga, det händer för mycket kul nu och jag har inte tid..
.
Jag får se om jag hinner slänga i väg ett litet roligare inlägg ikväll.
.
För övrigt så har jag en riktig ful-kris idag! Håret ser ut som 7 svåra år, brynen behöver plockas, men någon jävel har gömt min pincett och jag är sådär allmänt hängig.
Fy fan vad synd det är om mig i dag.
.
" Hur fan kan jag ha blivit så här söt, när morsan ser ut som något som katten spytt upp?"
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Dani

Hahahahahahhaahaa Vegas!!!

2011-05-12 @ 23:04:16
URL: http://babybambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0