Lär dig kinesiska på 5 minuter.

En vän till mig ska till Kina om några dagar, och jag hade bara tänkt att ge henne lite snabba meningar som hon kanske kan ha nytta av där borta.
.
"Det här stämmer inte" - Sum Ting Wong
.
" Gömmer du någon?" - Hu Yu Hai Ding
.
"Jag behöver din hjälp" - Kum Hia
.
"Dumma gubbe" - Dum Fuk
.
"Liten häst" - Tai Ni Po Ni
.
"Har du varit på stranden?" - Wai Yu So Tan
.
" Jag gjorde mig illa" - Ai Bang Mai Fa Kin Ni
.
"Jag tycker du behöver ett ansiktslyft" - Chin Tu Fat
.
"Vårt möte är nästa vecka"- Wai Yu Kum Nao
.
" Har du inte duschat i dag?" - Yu Stin Ki Pu
.
"Perfekt"- Fa Kin Su Pah
.
Trevlig resa!
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha! Du gjorde precis min dag! Kram

2011-05-24 @ 15:19:39
URL: http://MammaSySanna.blogspot.com
Postat av: carro

Hahaha gjorde min med!



2011-05-24 @ 21:17:57
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Hahahahaa var hittar du allt syrran, jag och Mange garvade ikapp...fast det tog sin tid innan jag fattade, tänkte först "attan vad vass hon var på kinaspråket!!!" puss

2011-05-25 @ 08:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0