Konsten att göra en medelålders man i glidig bil as förbannad!

Nu ska ni få ett snabbt tips på hur man gör en redan sur man SKITFÖRBANNAD!
.
Detta utspelar sig alltså i trafiken då jag kommer körandes påväg hem från BVC.
En svart, nyvaxad penisförlängare (läs: mercedes) kör framför mig.
.
Inget konstigt alls..
.
En stund senare börjar dårfinken sakta in, och gasa, sakta in och gasa... som att han letar efter någon speciell gata.
Blir liiiite irriterad.
.
Sen börjar han krypköra i ca 10 km i timmen på en 50 väg.
Blir väldigt irriterad.
.
Sen stannar den dumma fan mitt i gatan utan förvarning och då blir jag SUPER IRRITERAD och tutar en lååååång och störig tut!
.
Vet ni vad gubbfan gör när jag kör förbi honom?
HAN RÄCKER FINGER TILL MIG!!
What!!??
.
Lite längre fram blir det rött ljus och jag stannar till och känner röken komma ur mina öron.
Då glider gubben upp br
bredvid mig och ger mig fingret igen OCH pekar med sitt fula finger mot sin panna som att jag är dum i huvudet.
.
Jag kommer inte på något annat att göra än denna gesten:
.
1: Forma din hand som ett stort O. Låt gärna det vara en liten glipa mellan dina fingrar och din tumme.
.
2: För den formade handen mot din mun, som att du ska ta en tugga på en banan, men sedan ångrar dig och tar bort handen igen, ta upp den igen för en tugga och ångra dig, tugga, ångra dig, tugga...
.
3: Upprepa denna rörelse några gånger.
.
4:Ta din tunga och pressa mot din kind så att man ser en liten bula på utsidan. Upprepa även denna aktivitet i din mun.
.
5: Gör nu allt ihop samtidigt!
.
Om han var sur innan, så trodde jag att hans huvud skulle sprängas när han fick syn på mig och min hand.
.
Sån tur var så blev det grönt ljus och jag kunde pipa iväg och han svängde av in i en annan gata.
.
Får nog lära Räkan att räcka finger så han kan hjälpa mig i sådana här situationer, kanske inte så pedagogiskt, men fan så mycket charmigare än det jag gjorde.
.
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Fia!!

HAHAHAHAHA, fan vad du e bra.



Skäms lite nu efter att jag läst din beskrivning och gjort rörelserna efter hand som jag läst och precis innan bulan åker ut från kinden fattar jag vad det är jag håller på med.

Puss och kram

2011-05-02 @ 15:55:54
Postat av: lillmoster

Mycket bra gjort.Ligger i släkten.

2011-05-02 @ 18:36:20
Postat av: Sanna

Hahaha, du e helskön Matilda!!!!

2011-05-02 @ 18:48:07
URL: http://MammaSySanna.blogspot.com
Postat av: Lina

Hahahaha den va bra Matilda!;)

2011-05-02 @ 20:01:36
URL: http://miniliniz.blogg.se/
Postat av: Kusinvitamin

Kan ej hålla med om att det ligger i släkten då det värsta jag kan ta och göra mot andra bilister är att ha ett halvleende och virra på huvudet sakta... Ooo önskar jag var så tuff som dig Matilda..

2011-05-02 @ 20:28:26
Postat av: Systeryster

Hahahahahahaha du e BÄST syster! Som jag skrattade åt detta...hahahahahaah!!!

2011-05-02 @ 20:36:48
Postat av: Johanna

Kan inte sluta skratta, hahaha!!

2011-05-02 @ 21:19:53
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Paui

Körde du den inte i nacken eller bakom ryggen?! ;P

2011-05-03 @ 09:13:38
Postat av: Marie

VA?? Det var ju han som gjorde fel från början! Tur att du gav igen! :) kram

2011-05-03 @ 11:00:09
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kissade nästan på mig av skratt! Måste dock medge att jag gjorde som författaren till första kommentaren:)

2011-05-04 @ 20:04:40
URL: http://www.famherbertsson.bloggspot.se
Postat av: Caroline

HAHAHA! Jag tror jag dör av skratt!

2011-05-24 @ 13:27:26
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0