IT`S FRIDAY

Ja, för det är det minsann..
Inte en dag försent.
För Fredag betyder sovmorgon på Lördag!
Aaaaahh..
För med tanke på att Räkan går igenom en liten livkris just nu och tycker att han ska straffa sin lilla mamma med att gå upp 04.15 en morgon och 04.45 en annan, så ska det bli EXTRA skönt denna lördagen att sova lite längre.
.
I morse när han väckte mig med en spark i ryggen kl 04.30 så vände jag mig inte ens om..
bara mumlade nått i stil med " kul.. kul..skiiiiit kul Vegas, din skitunge"
Men när jag vände mig om.. femtioelva sparkar senare, så möts jag av en stor blöt puss.
Ja, ja... okej då vi går väl upp.
Zzzzzzzzz.
.
Nu ligger han iallafall ute i vagnen och sover och jag har passat på att städa och tvättat toaletterna.
HELT JÄVLA ÄRLIGT, varför i helvete gör man inte skaftet på toaborsten ännu längre?
Så jävla äckligt att man ibland får lite stänk på handen om man råkar borsta lite för hårt och exalterat.
Kanske ska ta och tejpa fast den på ett kvastskaft..
hmmm.. tåls att tänka på.
.
I kväll är det dags för lite wining and dinging med världens bästa mammagrupp.
Denna morsan ska damma av "röda eld tigern" och cyckla(!!!) bort till Majsan, jodå aktiv är bara förnamnet!
.
Ha en mysig helg.
.
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: carro

Haha shit..04 det var plågsamt tidigt!



Kan bara hålla med om toaborsten, borde föressten vara extra långt och vinklat så man slipper dassa-stänk.

2011-05-27 @ 18:16:31
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0