Underbara Söndag!

Dagarna bara rusar i väg.
Hur fan hann jag med allt när jag jobbade!?
I går var vi på Pomp-Delux party hos fina Alexandra i palmernas stad Trellehulla!
Det blev en blygsam shopping som bestod av en fin fin blå och vit randig "Emil skjorta"
Räkan kommer vara as het i den när han tultar omkring i sommar.
Nästa party äger rum om bara några veckor och då ska den STORA plånboken med som stavas:
P I S T O L - M A R I E!
(Eller hur mamma?!)
.
Nu sitter jag och Robban och är sjukt romantiska med vars en dator i knät och har Vasaloppet på i bakgrunden.
Jag kan inte titta på den för mycket, för då får jag andnöd..
Räkan ligger i vagnen där ute och sover en liten tupplur. Skönt för honom och skönt för oss..
Han har nog kommit in i någon slags kris, ena stunden är han hur glad som helst för att helt plötsligt få någon slags mega depression och gnälla som en liten flicka.
8 månader och deppig, min lilla emo-unge!
.
Om några timmar blir det Söndags middag hos mamma och pappa.
Längtar redan.
.

Världens bästa föräldrar.
.

Mammas lilla emo-påg.
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Nisse

nawwww så fint på mamma och hmf.... på pappa....haha!!

Goa söta mosters kyss. Puss på er

2011-03-06 @ 21:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0