Sjukstuga

Åh, det har verkligen varit ett fruktansvärt jobbig vecka vi har haft här hemma.
Räkan har varit såååå dålig och när vi trodde det var över, så kom febern tillbaka med besked.
40 grader igen och det bar iväg till farbror doktorn som konstaterade att fisen hade öroninflammation.
Så nu får han kåvepenin som han mumsar i sig som jag käkar choklad.
.
Nu har det vänt och han är feberfri sen en och en halv dag tillbaka.
*fingers crossed*
.
Där av denna förbannade bloggtorkan.
Har haft så in i helvetes tråkigt här hemma med en sjuk unge som varit ynklig, gnällig och eländig.
Mammas lilla hjärta.
.
I dag åkte vi till Vellinge och satt skorstensvakt hos mamma och pappa.
Det skulle minsann och dag löna sig visade det sig.
För ett besök på Toppen gallerian med Pistol-Marie gjorde mig och räkan x-antal plagg rikare.
Bortskämda ungar.
.
I morgon är en annan dag och vad ska vi då hitta på mån tro?!
.
Nya blommor piggar upp en trist dag.
Min favorit blomma ranunkel får ge oss lite nytt syre här hemma.
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Danni

Skönt att höra att lillfisen är feberfri och redo för lek igen.

Vi saknar er jue.

Puss

2011-03-15 @ 21:54:32
URL: http://bababybambola.blogspot.com
Postat av: Stina

Klart du får lösen! Maila mig på [email protected]

2011-03-16 @ 09:41:27
URL: http://stinolino.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0