I dag är det Fredag..

..och det är så förbannat mysigt!
.
Räkan har varit super sjuk heeeela veckan.
Han har legat runt 39 och 40 grader till och från hela tiden.
Vet inte hur många gånger jag har varit i kontakt med 1177 eller vårdcentralen, men dom tyckte vi skulle avvakta och se vad som hände. Att det nog bara var nått virus, så det gjorde vi och idag ÄNTLIGEN på den 5:e dagen är vår lille påg feberfri!
.
Nu ska vi snart hålla helg här hemma och äta en supergod och super lätt kyllingrätt.
Delar nog med mig av det receptet sen faktiskt. Lite sådär Mat-Tina aktikt!
.
Ha en fantastisk helg på er alla och vet ni.... Det värmer mitt hjärta av att läsa alla fina kommentarer ni skriver till mig. Tack ska ni ha!
.
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Paui

snutten, vad skönt att höra att du är frisk igen! Längtar efter dig och morsan, puss!

2011-03-11 @ 15:42:25
Postat av: Marie

Skönt att han är frisk nu! Nya recept är alltid välkomna :) kram

2011-03-14 @ 11:16:08
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0