Hejdå lata dagar.

Jisses..
.
Räkan är totalt orädd.
I dag har vi "tränat" på att gå lite här hemma.
Blev chockad över hur lätt han släpper tag om bordet, soffan eller tv:bänken och tar 3 snabba steg för att sedan segla ner i mina armar.
.
9 månader blir han på Söndag och om det fortsätter i denna takten så kommer han gå innan han är 10 månader.
.
Man ser på honom hur mallig han bli när jag ställer honom på golvet och försöker hitta hans balans, och när jag sedan släpper och han får stå själv en liten stund så smilar han med hela ansiktet,  tappar fokus och sätter sig (alternativt trillar) ner.
.
Skulle det gå så här snabbt..
Swooooosh så har man en hormonstinnad tonåring med moppe-mushe och en röst som byter tonart titt som tätt.
Ska jag verkligen vara mamma till en vuxen kille.
Hjälp! Hur ska detta gå?
.
Säg att du kommer vara mammas lilla fis föralltid.
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Carro

Gosig han ser ut !!!

2011-04-01 @ 20:04:28
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0