Blekta ögonbryn.

Jag vet att jag är jävligt sen med detta, men nu när jag har kämpat för att odla ut lite mer ögonbryn så ska jag fantamig ta och bleka dom hos min frissa på Fredag. Jag ska ändå dit och trolla bort min mörka motorväg så då passar jag på..
Åååhh... jag tycker det är så snyggt. Ni kanske tycker att jag är heeeelt tappad.
Men blir det sjukt fult, kan man faktiskt bara måla i dom som jag annars brukar göra.
Nemas problemas.
.
Det ska bli spännande.
.
Lägger upp en bild på Fredag på hur det blev.
.
Jag förväntar mig SJÄLVKLART att jag blir lika snygg som tjejen på bilden, med höga kindben och fylliga läppar.
Det kommer väl på köpet.!?
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Ser framemot att se resultatet =)

2011-03-30 @ 19:16:57
URL: http://mellisezar.blogg.se/
Postat av: Paui

De kan nog bli fräsigt! En skönhet klär ju i allt! Puss babe!

2011-03-31 @ 08:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0