Nä för sören..

Jag erkänner villigt att jag, Matilda Karolina Rullgardina Veberg är en riktig strandkruka.
Ingen badkruka utan STRANDkruka.
.
Jag fullkomligt hatar stranden.
Så, nu har jag sagt det.. kan alla jävlar sluta tjata på mig nu att jag ska "hänga med till stranden som är så jäääävla mysigt"
.
Gjorde ett tappert försök att följa med syster-snygg och kusin Sara med deras barn för att lite snyggt introducera stranden för min badtokiga räka.
.
Sagt och gjort så stod jag där på kanalens parkering i Höllviken, fortfarande vid ganska gott mod.
Men sen..
.
PAAAAANIIIIIIK!
Sand överallt.
Sand i öronen, sand på händerna, sand på röven, sand i röven!
Varje gång jag bet i hopa mina tänder så kändes det som att någon hade varit och dumpat av 50 kilo singel i käften på mig.
Räkan gillade iof det så jag tänkte att jag får kanske åka dit för hans skull iallafall.
Men när han höll på att stoppa en gammal fimpe i munnen så gav jag upp.
.
Nä, asså.. stranden är inget för mig.
Jag trivs bättre i mina pärons trädgård, vid poolen.
Där kan jag ligga på en solstol på min alldeles, alldeles rena handduk..
Lååångt bort från all sand och skit.
.
I hate you..
.
.. but i looooove you!
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag håller absolut med dig! Hatar att ha sand överallt och så klyddigt det är att äta med massa sand överallt! Kram

2011-06-30 @ 11:44:16
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Caroline

Kunde inte sagt det bättre själv! Ett jävla MÖÖÖÖG är det! Puss i pannan

2011-06-30 @ 20:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0