Midsommar

Halledà.
Nu har ju den där berömda "långhelgspausen" varit framme igen.
All min tid och fokus går till min lilla familj när vi är lediga tillsammans.
Men nu har jag tid för mina rara bloggläsare igen.
.
Såklart ska jag ju visa bilder från en mysig och rolig midsommar som i år firades hemma hos syster-snygg och
Melle-Mange.
16 barn + 14 vuxna.
Ett jävla håll i gång i form av snaps tävling, lekar, springa och jaga ungar och en massa god mat och fantastisk sällskap.
.
Räkan var i himmelriket då ungefär 6 tjejer i ålder 5-7 år gick och serverade honom allt han ville ha.
Pekade han med sina tjocka små korvfingrar på något så blev han antingen buren dit eller så sprang någon söt tösabit snabbt som fan och hämtade det åt honom.
Pussar delades ut till höger och vänster och mamman i mig såg min lilla pågadrull bli en tonåring med bakåtslickat hår, gå med en brud under varje arm.
.
Den genen måste komma från hans pappa.
.
Midsommar fin.
.
Först skulle midsommarstången i Höllviken resas..
.
Picknick i det gröna.
.
"Smutti"
.
Sen skulle det dansas i sedvanlig ordning.
.
Pappa och räkan håller ställningarna
.
Snyggaste värdinnan!
.
Söta Ebba som om några år får komma och jobba som au-pair en sommar på Riseberga.
.
Tack för en underbar dag, favorit i repris nästa år??
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Danni

Åååååååh goa unge på första bilden. Jag vill bara bita honom i kinderna!!!



Nästa år följer vi med. Jag bjuder in oss. Ser sp mysigt och SVENSKT ut! Aj like!



Saknar er. Kan vi mysa en stund så fort vi kommer hem. Puuuuss

2011-06-27 @ 04:57:50
URL: http://www.babybambola.blogspot.com
Postat av: carro

Vilken härlig midsommar ni verkar haft. Så fina kläär han hade på sig också!

2011-06-27 @ 18:24:49
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0