Kungen av Kurridutterna

Här hemma är det numera Räkan som bestämmer allt.
Bestämmer när jag ska vakna, när jag kan duscha, när jag gå och "pudra näsan" och det senaste är nu att han gärna vill bestämma vad jag ska titta på för program.
.
"GLÖÖÖM DET!"
säger jag när han sitter med kontrollen i handen som kungen av Kurridutterna.
Men då kollar han bara på mig och skjuter av ett  flin.
.
Detta brukar 9 av 10 gånger sluta med att jag (den onda mamman) får dra kontrollen ur hans händer medan han får ett smärre sammanbrott.
.
Men asså kom igen, ungen är 11 månader, jag är 28.
Jag är störst, så jag vinner!
.
" Äntligen hemma?! Forget about it, nu blir det Telletubbies!"
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Linis

Haha denna ungens minnspel asså haha. Fantastiska bilder du fångar på honom alltså. Grymt! Man kan liksom riktigt se i bilderna vad han tänker. Sötnos. Har inte varit inne på ett tag och blev helt överlycklig över alla uppdateringar. Du får mig verkligen att skratta Matilda. Kramar / lina

2011-06-15 @ 02:13:27
Postat av: Lillan

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA SÅ JÄVLA BRA BILD!!!! Teknikkung precsi som sin far. Längtar efter er!! <3<3<3

2011-06-15 @ 09:25:32
Postat av: vera

Haha, så himla söt bild=)

Ja, dem e för goa då dem kommer upp i denna terrorist ålder..

Våra små stör ;) Kram

2011-06-16 @ 00:53:37
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0