Kick off kick!

Tjeeeeenare mannen!
.
Jag drömde att jag var lika snål och dryg som Ove i solsidan i natt..
Huuuu, hoppas ingen upplever mig så i verkligheten.
Så mycket sjuka drömmar som jag har, eller har haft kanske man måste säga, så borde jag fan gå och kolla upp vad dom betyder.
.
"Jaaa, Matilda... detta är ju mycket sjuka tankar som cirkulerar i ditt huvud på nätterna, vi får helt enkelt ta och tjoppa av det vid nacken för att få ett stop på detta elände.."
.
Någon som kan drömtyda?
Åh, det hade varit riktigt kul.
.
På Lördag ska jag i väg på kick-off med M.A.C.
Även fast än jag är mammaledig så får jag hänga med ändå.
Kommer bli så satans stort för det är hela Esteè Lauder companies märken som ska vara med denna gången.
Har aldrig blivit besviken på en enda kick-off dom har ordnat, snarare tvärt om.
.
Så jag ska sova borta för första gången utan Mr Daddy och Räkan samtidigt!
.
Tur att det är Carro som jag ska dela rum med, hon vet att jag kan ha lite livlig fantasi och blir nog inte chockad om jag ställer mig upp mitt i natten och skriker fula och perversa ord i sömnen.
.
" Wiiihooo... morsan-ledig på lördag"
.
// Hönsamamman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0