Fuktigt...

I`m meeeeelting.
.
Fy fan.. varför måste det vara så in i helvetes fuktigt.
I natt har jag legas och svettats som ett fyllo, trodde jag skulle vara helt urlakad när jag vaknade i morse.
.
Här om dagen körde vi som tur var och handlade 2 st fläktar. En till vårt sovrum och en till räkan som han får ha inne hos sig, men asså.. när det är så klibbigt som det var i natt så funkar inget!
.
Nåväl.
I går var det stora fixar dagen i vår trädgård.
Blommor i olika kvalisorter och färger inhandlades med hjälp av pistol-marie på morgonen, sen var det fullt ös i rabatterna ända till sen eftermiddag.
Så tjusigt det blev nu kan ni tro.
Men asså helt ärligt. Varför kan inte alla bara komma överens om att maskrosor ÄR fint och inte ogräs?
Det växer ju skit bra och då slipper man lägga onödig tid på att gå och dra upp dom.
Va?
.
Jag belönades för mitt hårda slit i trädgården av ett migränanfall som höll i sig i 5 timmar, och när det ar som värst så domnade fingrarna av på den sidan där migränen satt..
hmm.. någon som har varit med om något liknande?
.
I dag ska vi göra så lite som möjligt efter en hektisk lång helg.
Men lite fin besök av Danni och Kelisen hoppas vi på.
.
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Carro

Aha, det är altså OK med fläkt? Det är ju de dära med bebisar och drag. Jag har nästan dött av värmeslag i vår säng. Fram med fläkten!!

2011-06-08 @ 18:12:24
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0