Fåfänga

Ja, det är ju det här med kvinnlig fåfänga.
Ska man någon gång bli nöjd med hur man ser ut?
Dom där volangerna borde tränas bort, och om man inte orkar så åker något taight jävla "håll in, håll upp" plagg på som trollar bort eventuella skavanker.
Rumpan skulle må bra av ett lyft, likaså tuttarna.
Brynen behöver plockas, tänderna ska blekas, håret borde slingas..
Ja, listan kan göras miiiiiiils lång.
Jag erkänner med handen på hjärtat att jag nog aldrig kommer bli nöjd.
Jag är en av dom som alltid söker efter olika medel för att försköna sitt trötta jag.
.
Vet tex inte hur många x-antal tusenlappar som har lagts på hårförlängningar.
Mitt tandskött och emalj har fått sig nån törn när jag blekt tänderna och inte tala om hur många timmar som spenderats i solarium för att uppnå den "perfekta" brännan.
.
Nu kan jag även lägga till fransförlängning på listan.
För i går så blev mina fransar både längre, fylligare och tjockare.
1000 laxar för ca 3 veckor. Är det värt det?
Det återstår och se.
.
Men jag kan stå för att jag kanske är ytlig och fåfängd för jag trivs med att känna mig fin.
Men vem är jag när mitt långa hår är borta, bridget jones trosorna avtagna och när mina långa fina fransar har trillat av?
.
Kommer jag att känna mig lika fin då?
.
Antagligen inte.
.
Men detta är ju faktisk väääldigt blygsamma metoder mot ett vackrare utseende.
Kolla in dessa sjtärnor som har gått steget längre och möblerat om lite varstans i ansiktet.
.
Ashlee simpson
.
Heidi Montage
.
Isabel Adrian
.
Holly Madison
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Titti, även utan allt det där så är du den finaste och sötaste syster i hela världen,för din fina personlighet lyser igenom och det kan man inte operera in!!!PUSS

2011-06-09 @ 09:39:22
Postat av: Marie

Du är vacker som du är!! Och det var alla kändisarna innan sina ingrepp också! kram till dig!

2011-06-09 @ 11:51:58
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Majsan

Tycker du är skön o vacker som du är :o)

2011-06-09 @ 12:46:57
Postat av: Sophie

Ja, visst är man mån om sitt utseende. Men som alla ovan skriver så är du vacker som du är och din personlighet plussar på det ännu mer!



Hur blev dina fransar?

Jag provade lösögonfransar men fick inte rätt på det. Lyckades sätta på dom men att dölja den där snygga linjen var dock lite svårare. Men jag blev också erbjuden att bygga fransar istället, men var lite osäker. Kanske borde kolla upp det iaf. :)



Kramar! <3

2011-06-09 @ 18:56:43
URL: http://www.ettrosahelvete.blogspot.com
Postat av: Kristina

Jag får säga detsamma om din lille goding! Och för att inte tala om dig. Har alltid tyckt att du är så söt och snygg. Du behöver definitivt inte allt det där du pratar om med hårförlängningar osv. Men lite nyfiken på att se dina fransar! Bild?

Kram!

2011-06-09 @ 20:16:42
URL: http://sjuksyrrestina.blogg.se/
Postat av: Paui

Du är min vackraste vän!! Både på utsidan och insidan. Puss

2011-06-09 @ 20:47:37
Postat av: Emmeli

ameeen... du som e så snygg!! =) jag skulle åxå vilja prova fransförlängning.. men jag e för snål =D men neulash o revitalash har jag provat ett par gånger, o det hjälper!!

bild på fransarna? kram

2011-06-09 @ 22:28:10
URL: http://mellisezar.blogg.se/
Postat av: Carro

Meeeh du som är sån snyggve...jag färgade ögonfransarna för ett tag sen, shit som det sved! Never again, får fortsätta kleta på mascara ( när jag orkar )



Jag frågade på BVC igår om fläkt och det gick tydligen bra så länge man inte riktade den på dem. SKÖÖÖNT!

2011-06-10 @ 07:31:05
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0