ÄCKLIGA SLEMMIGA PISS SNIGEL!

BLÄÄÄÄÄÄÄ!
Jag spyr snart, vågar knappt gå ut i vår trädgård vid varken skymning eller gryning längre!
Våra stackars blommor blir attackerade av det äckligaste avskum som finns..
.
MÖRDARSNIGLAR!
.
Vad fan är dom bra för??
.
Det fullkomligt kryllar av dom äckliga jävla ryggradslösa fanskapen här.
Kåta jävlar är det jag har också, för det är säkert en miljon små snigeläckelbebisar där ute med.
.
HUR I HELVETE SKA JAG FÅ BORT DOM?
En sak är säker, jag tänker varken klippa dom, hälla salt på dom eller nått annat barbariskt. Det är fan för äckligt!
.
Kan jag lägga ut gift när jag har min lilla räka som springer runt och pillar på allt där ute?
Är det farligt tro?
.
Hjälp mig jag avlider snart av äcklighet!
.
Stick från mina rabatter ditt slem.
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja fy vad dem är äckliga!!! Jag har hört plastburkar med öl i ska vara bra! Men peppar peppar så har jag aldrig behövt pröva själv! Hoppas du blir av med dem!

2011-07-05 @ 21:51:26
URL: http://assarssons.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag lyfte ut dem med pinne på grusgången utanför , pekade "nosen?" mot någon annans gräsmatta....

2011-07-06 @ 22:16:59
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0