UPDATE! Va sa du, sa du?

DANNI: Heeeej Maffe!
.
JAG: Heeeej Daffe!
.
DANNI: Du jag har kommit på 2 låtar jag sjunger fel på *skrattar*
.
JAG: Ooooohhh shoot!
.
DANNI: Jo det första är denna: Don`t go chasing waterfall..,
Där sjunger jag: Don`t go Jason waterfall..
(TLC/WATERFALLS)
.
JAG: HAHAHAHAHAHAAAA...Danni!
.
DANNI: Ja, jag har trott den har handlat om en kille hela tiden!
.
JAG: Ha, ha, ha..Nästa då?
.
DANNI: Det är denna: Whit the lights out, it`s less dangerous, here we are now entertain us...
Där sjunger jag: When the lights out, theres a tiger...
(NIRVANA/SMELLS LIKE TEEN SPIRIT)
.
JAG: HAHAHAHAHAHAHAHAAA.... JAG DÖÖÖÖÖR! theres a TIGER!!???
.
DANNI: Japp, that`s how i roll!
.
Danni "the tiger" Dahl
.
I love it!!
.
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Danni

Asså det bjuder jag på... hahahhaa!

2011-01-27 @ 22:33:40
URL: http://www.babybambola.blogspot.com
Postat av: Stina

Min mamma sjunger också "Dont go Jason Waterfall" hahhahaa :)

2011-01-28 @ 19:33:31
URL: http://stinolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0