Nä fy fan.

Jag och Robban köpte en sån nalle som sjunger och räknar så fort man tar på den till Räkan i julklapp.
En av dom mest uppskattade leksakerna än så länge.
Men igår när vi alla 3 var där uppe så hör vi plötsligt
"Atjooo" och "Titt ut, jag seeeer dig" från nedanvåningen.
.
FYYYYYYY FAN! LÄSKLIGA JÄVLA BESATTA NALLE JÄVEL!
.
Jag höll på att skita ner mig av rädsla.
Varför gick den äckliga nalle helvetet i gång av sig själv??!!
Jag tvingade ner Robban för att se efter, och såklart var där ingen nere
Men varje gång jag vaknade i natt så var jag sjukt skidd för att se efter om nallen satt på min sängkant med lysande ögon.
JAG LOVAR, EN GÅNG TILL OCH NALLEN ÅKER UT MED HUVUDET FÖRE!
.
Den äckliga besatta nalle helvetet..
.
..trots det, så är det ändå favvo leksaken!
.
Ja, jag är ledsen gubben, men mamma kastar ut nallen om nallen gör så en gång till!
// Hönsamamman


Kommentarer
Postat av: Rejvdaddy

varför berätta du inte om när den hoppa från nattduksbordet och skrämde r#ven av dig... AHAHAHA!

puss

2011-01-12 @ 07:48:37
Postat av: Paui

Det kanske är Ola?! <3

2011-01-12 @ 09:27:05
Postat av: Anonym

Vi har oxå en sådan.... ett Tips stäng av den när lillen inte leker med den för dem är sjuuukt läskiga och pratar lite när dem själv vill. =)

2011-01-12 @ 09:58:17
Postat av: Danni

Uuuuuuh etta inte sova över hos er... EVER!

2011-01-12 @ 12:17:26
URL: http://www.babybambola.blogspot.com
Postat av: Marie

Läskigt! Och den ser faktiskt lite läskig ut!

2011-01-12 @ 12:37:13
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: vera

Hihi, ja dessa leksaker!

Det finns säkert en logisk förklaring varför vissa leksaker gör så!! Men visst e det läskigt!

Annie hade en mongo ankbil som helt plötsligt började kvacka en fin truddelutt den bilen kastade jag! Sen hennes strykjärn sätter osså igång av sig själv å slutar inte!! Så den stänger jag av då hon inte leker med den!!

2011-01-12 @ 12:42:40
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: jane

värre är det med Edens leksaker! Det är inga som pratar eller något sånt. det är sånna ringar man trär på en pinne liksom. Och mitt i natten fick jag besök av en leksugen liten ande=) Kul ja, läskigt JA!

2011-01-12 @ 12:43:53
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack, vad snäll du är ! Jag hoppas att de försvinner relativt snabbt.. måste bara böla lite först :)



Låter läskigt med den besatta leksaken :)

2011-01-12 @ 13:15:59
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Postat av: Maj-Britt

Dett gör vor nalle också, ända skilnad är den prater danska ;o)

2011-01-12 @ 13:31:33
Postat av: Linis

Vi har oxå en.... Blivit skit rädd flera gånger.. Särskilt av "jag ser dig".... När jag va på toa ensam hemma. Läskig typ. Kramar Lina

2011-01-16 @ 15:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0