Modell för en dag.

Ja, asså ta nu inte och tro att det är jag som varit i torson och tagit en massa tacky bilder på mig själv liggandes med huvudet på sne med en spegel under mig, utan det är räkan som blivit fotad av Robbans vänliga vän Samuel.
.
Tänkte det var dags att ta lite fina kort nu när räkan kan sitta själv och allt.
.
Resultatet blev jätte fint..
.
Nu är det bara upp till Samuel att ta bort bakgrunden och göra den vit på vissa av bilderna.
Men här får ni ett litet smakprov på hur några blev.
.
.
.
.
.
Mössan han har på sig virkade min mormor, allså Räkans "lillemormor" som vi kallar henne, för ca 4 år sedan.
Då gjorde hon ett blåbär och en omogen jordgubbe till mig som jag skulle ha till mina barn.
Synsk mormor jag har som inte virkade jordgubbs mössor, utan lite mer pojkiga varianter!
.
Tack Samuel för dom fina bilderna!
.
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Mimman

Vad söt han är, liknar dej Matilda när du var liten!

kram "Faster"Lillemor

2011-01-16 @ 21:30:38
Postat av: vera

Omg, så söta bilder, jätte fina! =)

2011-01-16 @ 22:01:25
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Marie

Verkligen jättfina bilder, måste vara kul att ha!

2011-01-17 @ 13:25:30
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Systeryster

Mosters underbara kyss!! Åh vad jag älskar den lilla räkan!!!

2011-01-17 @ 13:53:36
Postat av: Mia

Aaaaaa! Vilken söt gulleplutt och svartvita bilder är SÅÅ fint!

2011-01-17 @ 16:45:32
Postat av: Alex

Hahahahaha, äääääälskar Torso-dissen (såååå lökigt!), hehe

2011-01-17 @ 17:34:33
URL: http://mammastrang.blogspot.com
Postat av: Cissi

räkan är en goding och din blogg är väldigt underhållande Matilda!

Hunden som gud glömde kan man stänga av förresten. Efter att ha vaknat av nån som glatt hojtade "jag älskar dig" från andra rummet när Kalle var liten demolerades hunden och en av på knapp hittades under tröjan i batteriluckan.

2011-01-17 @ 21:08:19
Postat av: Moster Eva

Matilda, såå sött blåbär ni har!

Din blogg berör!!!

2011-01-18 @ 12:31:57
Postat av: Fia!!

Han är lika bildskön som sin mamma=)) Jätte fina bilder på er sååååååå söta lilla Vegas. Puss

2011-01-18 @ 17:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0