Lillafrökentjockhittadebajspålekmattan!

Vår lilla piggelin har nu äntligen *peppar,peppar* tagit sig ur sin formsvacka som han har haft i nån dryg veckas tid!
.
Halleluja säger jag!
.
Tro vad man vill om dessa såkallade "utvecklingssprången" som dom sägs ha x-antal stycken under sitt första levnads år, men det stämmer fan in på Räkan.
Efter varje gnäll, matvägran,sömnstörningar,klängighet så kommer det en pigg och glad Räka fram igen som har lärt sig något nytt!
.
Efter förra gnäll perioden, lärde han sig sitta.
Efter denna så har han börjat åla sig framåt som en mask!
Jag tror inte det dröjer särskilt länge tills han kryper.
Hurra!

I dag så lät jag han åla omkring på golvet utan blöja för att lufta rumpan och pillen lite.
Vilket lycka.
Glädje tjut och läppar som smackade förtjust ekade i huset.
Men nu när han ligger och sussar i vagnen ute på trädäcket, så skulle jag passa på att plocka undan lite leksaker, och till min förvåning hittade jag en liten tolle snyggt placerad på lekmattan.
Tur att han är lite hård i magen, annars hade det varit en pärs att plocka upp!
Klart han passar på att "släppa lite timmer" nu när gumpen var bar! Skönt att inte ha nån blöja som trycker upp tollen mot rumpa-lallan.
.
"VAA! Bajs? Jag är chockad! Ja, det var inte jag iallafall!
.
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, uuuunderbart kort längst ner ! Kan tänka mig att miner som dessa får en att glömma tollar på mattan :)

2011-01-21 @ 11:37:51
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Postat av: Danni

Hahahahahahahahahaa! Jag dööööör vilket underbart inlägg. "Ja inte var det jag i alla fall!"



Gumpalallan är skön att lufta, även för oss vuxna men det visste du väl redan Titti?



Puss

2011-01-21 @ 22:21:04
URL: http://www.babyabambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0