Kusin kärlek!

Det är bara att konstatera, Räkan fullkomligt ääääälskar dina kusiner.
Man ser det på en gång när dom kommer in i rummet, han ger i från sig små glädjetjut, börjar "snacka" och ler med hela ansiktet när han ser dom!
MEN kivas, det kan han redan.
Tea och Majkens hår är speciellt roligt att dra hårt i samtidigt som Frasse`s volanger kan få sig ett tjuvnyp titt som tätt.
Han fattar säkert inte att han kivas än, med ibland ser det onekligen ut som det..
Kolla själv!
.
"Kom Frasse så ska vi kiiiivas"
.

"ha haaa, jag vann!"
.

"jajadå... Fölåt kompis"
.

.
Tänk så mycket skit, bus och glyttigheter denna duon kommer hitta på om några år!
Dom kommer bli oslagbara!
Men varför får jag en känsla om att det kommer vara Räkan som trissar upp Frasse till att hitta på skit!?
.
Åh vad jag längtar!
(ps. Till systers snyggs försvar, kan jag säga att Frasse inte alltid ser ut att komma från ett u-land. Det hände en liten olycka precis när dom kom hit, så extra kläderna fick åka på! ds)
.
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Paui igen

MUHAHAHAHAHAHAH, U-land, alltså ni är så sjuka. Fan vad jag sitter o skrattar här på kontoret. Mina kollegor bad o få lite av de där jag åt till lunch=)

2011-01-13 @ 13:10:33
Postat av: Danni

Hahahaha!!! U-land jag kan höra Maraajaa ursäkta sig.

2011-01-13 @ 17:40:29
URL: http://Www.babybambola.blogspot.com
Postat av: Mia

Ha,ha,ha! Ja, det syns lång väg att Frasse är oskyldig och att det är Räkan som trimmar upp honom!

2011-01-13 @ 19:33:50
Postat av: Johanna

:)

Så söta kusiner...

2011-01-14 @ 10:46:17
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0