Fin besök

Förra veckan tittade Danni, Keilisen, Frida och Paulina förbi här hemma hos oss.
Allt för sällan vi ses, men försöker ändå klämma in någon träff då och då.
Jag och Danni konstaterade att singel-pinglorna (Frida, och Paulina) gott kan stanna hemma en helg och passa ungarna medans jag och Danni svänger runt våra amningspattar på någon av våran huvudstads alla uteställen.
.
Så, det var bara för tjejerna att sätta igång och träna med en gång!
.
Sätta på pyjamasen..
.
...och sitta och miiiiisa.
.
Jag och Danni känner oss vid gott mod och slog på stort.
Nu är en resa till Ibiza beställt.
All inclusive som även innehåller drink-armband.
Det är väl okej brudar??
.
OOOOOooo Oooooooo!
.
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Paui

HAHAHAAHAHAHAHA ja dööööör! Men det är helt ok! Vore grymt mysigt!!! PUSSSSSSS

2011-01-11 @ 11:00:55
Postat av: Rejvdaddy

hade velat se det Paulina..... hahahaha ;)

2011-01-11 @ 13:38:29
Postat av: Danni

Åh så rooooooooleeeeet vi ska ha det på IBIIIITA!

Woooop wooooop... drinkarmband och knarkarmband!

Ungarna kommer inte känna igen oss när vi kommer hem, hehe.



Dream on...

2011-01-11 @ 17:54:01
URL: http://www.babybambola.blogspot.com
Postat av: Stina

hahaha, drinkarmband!

2011-01-11 @ 20:52:07
URL: http://stinolino.blogg.se/
Postat av: Mia

Ha,ha, ha! Du är för rolig! Du hade ALDRIG kunnat vara ifrån dina prinsar så länge ;). Erkänn!!

2011-01-11 @ 21:25:36
Postat av: paui

vaddå robban, tror du inte jag klarat av att ha barn? vavavavavava?? jag e född till morsa

2011-01-12 @ 09:26:07
Postat av: Frida

Haha klart ni ska ta Ibiza, inga problem vi tar hand om gullungarna, lätt! Ser fram emot det!

Ta hand om er bara och gör allt som vi skulle göra! Puss

2011-01-12 @ 13:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0