Sug balle EON!

Ja, en riktig mogen rubrik jag satte där!
Men heeeelt jävla ärligt!
HUR hög får en el-räkning bli?!
Pwweeeuuuu, tur det jämnar ut sig till sommaren, för hade det varit så här året om så hade man fan inte haft råd att bo i hus!
Nu har jag precis lunchat, som vanligt när jag sitter och skriver, men det är då jag passar på för räkan sover så gott då!
I dag bjöds det på pasta mexicana... AAAAIII CARRRAMBA!
Gott...njääääeee, mättande...njjjaaaeeee inte det i heller.
Men nu är det i magen iallafall och i kväll ska jag göra goda kyckling hamburgare till mig och min lilla familj!
Vet ni, jag har världens finaste man..
I går fick jag och Fia reda på att våra underbara killar har bokat en "Fia och Matte kväll" till oss i morgon.
Först ska vi ut och äta, sen ska vi på bio och se Burlesque.
.

Hur mysigt ska inte det bli då?!
Bara jag och min finaste finaste Fia.
Gud vad jag längtar!
.
.
Bästisar


//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja man sätter frukosten i halsen, usch!

2011-02-08 @ 14:43:32
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Systeryster

Nawww så gulligt av Robb-da-man och Martin! Hälsa fina Fia från mig!

2011-02-08 @ 20:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0