Mammas lilla schlager bög!

Det ska börjas i tid!
Jag är en riktig schlager nörd!
Det erkänner jag utan att skämmas.
I Lördags så var Jag, Pistol-Marie, syster snygg, Tea och Majken och kollade på Malmös delfinal i arenan!
.
Åååååhhh I love it!
.
Robban har pinat sig igenom många timmar av melodifestivalslåtar under våra 10 år tillsammans.
Nu under denna gångens schlageryra så har även räkan fått smaka på sin mammas besatthet av paljetter och rosa fjäderbo´or.
Så fort det kommer en låt som han gillar så åker armen upp och han "dansar" med.
Jag ser hur Robban blir lite nervös och tycker inte alls att det är kul när jag dansar runt med räkan på höften och kallar honom för "mammas lilla schlager-bög".
Innan jag vet ordet av så sitter Räkan i pappas knä och kollar på något as manligt som "UFC, "Världens starkaste man" eller "Top gear"
Men jag är ledsen älskling, schalgerblodet rinner redan i hans ådror.
.
"Ooooohhh vad är detta, någon slags mick?"
.

"Jag ljuger så braaaaaaaaaaaaa"
.
// Hönsamamman


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha!! det är ju helt underbart! Heja Schlager!!

2011-03-01 @ 11:16:49
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Paui

HAHAHAHAAHAHAHAHAHA klockrent!! Man ser nästan på läpparna att han sjunger jag ljuger så bra!! hahahahaha

2011-03-01 @ 11:25:59
Postat av: vera

HAn e ju bara så go Mathilda =)

2011-03-01 @ 13:14:49
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: carro

Haha vilket underbart "pick me up" inlägg för mig, fick skratta lite !! Tack :)

2011-03-01 @ 20:47:37
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Postat av: Fia

Hahahaha, jag röstar på en schlagerVegas. Måste bara tillägga att han är såååååååååååå himla söt, vill träffa er snarast. Pussar och kramar till er!

2011-03-01 @ 21:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0