Hej på er!

Som ni kanske märker så har jag en redig bloggtorka.
Jag finner aldrig någon tid eller ork på att sätta mig och skriva.
Nåväl.
I Fredags så kom fröken maginfluensa och besökte mig... helt oinbjuden kommer hon innrusandes här på kvällen och säger åt mig att spy MINST 8 gånger inom loppet av några timmar.
Ni vet hur hon kan vara, man har liksom inte så mycket att säga till om.
Sen började Robban också må dåligt.
Men han spydde aldrig, han hade bara någon som jag kallade det "fejk-maginfuensa"
Stackars karlar!
<3
.
Nu har jag varit på BVC med Räkan
Biffen väger nu 9920 stolta gram och är 73 cm över havet.
.
Det är inte illa pinkat.
Jag trodde i.o.f att han hade sprängt 10 kilos vallen för hans "påga pattar" har växt till sig lite på sistonde.
Nu ska jag äta lite lunch i form av gulasch soppa i detta höstiga vädret och längta efter våren!
.
Denna "full-i-fan" blicken ser vi nu hela tiden här hemma!
Det är bara bus som gäller!
Full fart!!
.
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Danni

Tur det inte var påga pitten som växt! ;-)

2011-02-07 @ 18:54:44
URL: http://www.babybambola.blogspot.com
Postat av: jane

bloggtorka här med...just nu händer det liksom inte så mkt..."glamour" är över och jag försöker bara leva vidare..vilket innebär inget nytt att skriva om liksom!!!

2011-02-10 @ 16:30:07
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0