En dag i Ljunghusen.

Förra veckan drog jag, mina volanger, Räkan, Danni och Keila ner till Ljunghusen för att hälsa på Potta och Pyret!
Det bjöds på FANTASTISK god lunch och våra skitungar, som vi kom på var bokstavsbarn hela högen, lekte fint med varandra!
Räkan hade ADD, Pyret ADHD och Keila PMS.
.
Inte lätt att vara liten.
.
I dag blir det favorit i repris som kommer att utspela sig hos mig!
Tur att vi inte behövde åka in till Danni som bor mitt i city, för då hade jag behövt ta bussen in.. för första gången ever!
OMG vilket äventyr..jag blir illamående av nervositet när jag tänker på det, men sen och andra sidan så är jag ju lätt neurotisk när det gäller precis allt som är utanför min såkallade "bekvämlighets zon"!
.
Inte lätt att vara stor i heller.
.
Obligatoriska posen vid vagnarna.
.
2 hurtiga morsor
.
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Elasas Lina

Haha, kul att du kan skämta om ungarnas små "diagnoser", humor på toppnivå! :) Kul att se att ni alla mår bra, man har ju hört om er i flera år från Elsa så det är kul att kika inom ibland. :)

2011-02-23 @ 20:13:49
Postat av: Danni

HAHAAAHAHAAAHAHAAA!!!

UGNSPANKAGA! Jag döööör så kul!

2011-02-24 @ 08:47:31
URL: http://www.babybambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0