Till min älskling.

Mitt hjärta, mitt allt.
Förstår du hur mycket jag älskar dig?
.
Snart 10 år har gått sen du charmade mig totalt,
och vet du.. jag får fortfarande fjärilar i magen när jag tänker på dig.
.
Det är en varm, lugn och trygg känsla att vet att man har hittat HAN med stort H.
För du är min själsfrände, ingen är som Du.
Ingen kan få mig att må så bra som Du.
Ingen har ett sånt stort hjärta av guld som Du och ingen vill mig så väl som Du.
.
Bara Du känner mig in och utan till och jag är så glad och stolt att få kalla mig DIN.
.
Världens finaste pappa till vårt barn, Världens finaste man, Världens finaste Robban.
.
.
.
.
.
Din för evigt.
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: robert

Älskling. Hoppas du förstår att jag känner likadant. Ska göra dig lycklig för resten av ditt liv. Älskar dig!!! :)

2011-04-13 @ 09:05:31
Postat av: Alex

Ååååååååååååh, jag fick gåshud all over här borta på Drottningtorget! Så fint...

2011-04-13 @ 12:55:31
URL: http://mammastrang.blogspot.com
Postat av: Lina

Naw va gulligt:)

2011-04-13 @ 20:35:29
Postat av: Paui

Ni är BÄST!!

2011-04-13 @ 22:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0