När morsan var ute och svira!

Jag tar er "tystnad" i det förra inlägget som att ni inte gillade det... haha..
Smaken är som baken.. så är det ju faktiskt.
Nåväl.
.
I Lördags var det bestämt att vi tjejer skulle ut och svira lite.
Sagt och gjort.
Efter en mysig middag med mycket snack och vinande hos Danni så begav vi oss ut i vimlet.
Koi stod på schemat och när vi kom in så var det verkligen som att tiden hade stått still.
Jag saknar verkligen inte det.
Samma desperata killar stod och stötte på samma skabbiga tjejer och hoppades på att få nått ligg innan natten var slut.
Samma musik spelades och samma människor stod och dansade lika taktlöst som sist jag var där.
.
Jag är verkligen ingen bitter morsa, jag tyckte verkligen det var jätte kul att vara ute, MEN det är ENBART för att jag fick vara med personer som jag älskar.
Jag hade kunnat sitta på en skitig toalett och dricka vin ur plastmuggar och haft precis lika kul, bara sällskapet hade varit desamma.
.
En väldigt nöjd morsa tog taxi hem vid 02.30 och landade i sängen ca en halvtimme senare, snusandes på världens finaste man och världens mjukaste bebis.
.
David aka Laxen, var nere från Götlaborg och hälsade på. Han fick såklart en hedersplats i våra knä.
.

Fina lillan i sitt esse.
.

Mammorna mot världen..
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Paui

Vilken lurvig lugg jag hade =)

2011-04-07 @ 09:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0