Hej på er!

Påskharen hoppade in här lite innan påsk och tal min dator och mobil, därav inget bloggande på ett par dagar nu.
Vi har haft en underbar påskhelg som har varit mycket intensiv med påskmiddagar och grillningar i diverse trädgårdar.
Men fy vad härligt det är när man bara kan njuta av sin lilla familj i flera dagar i sträck.
.
Fina foto har vi tagit också, men vi glömde kameran hemma hos svärmor och svärfar igår, så bilder får komma i ett annat inlägg.
.
Lite Räkan update.
Nya saker han har lärt sig som han nu stolt kan lägga till på sin "stör-lista" är:
.
- Göra en konstig snörpt min där munnen blir formad som ett litet O och näsan kryllar i hopa sig samtidigt som han får fram ett mycket märkligt ljud genom munnen/näsan.
Denna bedrift utövas gärna när han inte får som han vill, tex dricka läsk, ha mobiltelefonerna eller dra ut kortet ur  tv-boxen.
.
- Dra ut ALLA skor ur skohyllan och slicka frenetiskt på dom tills vi kommer på honom.
.
- "Sjunga" i alla ihåliga föremål så att rösten låter konstig.
.
- Stoppa in majskrokar hela i munnen och låta dom smälta istället för att tugga.
.
Ja, det var väl dom sakerna som han har lärt sig under påsken..
<3 Vår lilla Einstein. <3
.
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Paui

Hahahahahahahah jag älskar det!!

2011-04-26 @ 12:39:57
Postat av: Carro

Sv: Jag börjar förstå det...får man ens klaga innan man gått över tiden? Aja...jag gör det iaf



Haha han låter extremt underhållande och gullig er son :)



Grannar var nog att ta i av mig kanske...hehe.. Vi bor på Videdal, nästan uppe vid videdalskolan

2011-04-26 @ 16:39:15
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Postat av: Sanna

Underbara kunskaper tycker jag! :-)

2011-04-26 @ 19:07:58
URL: http://MammaSySanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0