AW eller AB!?

Tjenna.
I dag ska jag minsann på After work med jobb, eller ska man kanske säga After Baby för min del?
Hur som helst ska det bli väldigt mysigt att sitta i kvällssolen på lilla-torg och dricka en öl med gott samvete.
Räkan och Daddy ska ha det mys här hemma och jag ska lämna hönsamamman vid dörren och bara vara Matilda en stund.
.
Precis vad jag behöver.
.
I natt ska vi göra försök nummer två med att få in räkan i sitt eget rum.
Fösta gången var ju för ca 2 månader sedan och det höll sig i 2 dagar.
Jag vet att JAG är den stora boven i det hela.. tycker så synd om honom att han ska ligga själv och kanske vara rädd när han vaknar mitt i natten.
Jag är ju SJUKLIGT mörkrädd och tror att han är likadan.
Men det kan kanske inte småttingar vara??
Dom försåt kanske inte det läskiga med mörker?
.
Men han sover sååå gott ända tills vi kommer in i sovrummet och stör.
Vi får se hur det går, peppa mig gärna!!
.
Nä, nu ska jag passa på att gå ut och lapa lite sol undertiden räkan sover.
.
Fridens liljor.
.
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag hejar på dig! Tyckte också det var jobbigt att ha Elias i eget rum. Ha en liten nattlampa tänd hos honom, (och babywatchen igång)Nu sover vi gott allihopa! Ingen som stör varann.

2011-04-27 @ 11:10:20
URL: http://annelieagrell.blogspot.com
Postat av: Pau

U can do it babe!!!

2011-04-27 @ 16:52:24
Postat av: Fia

Hoppas du får en super trevlig kväll gumman, och jag vet att Vegas kommer sova såååå gott i sitt eget rum. När han blir äldre kommer han att skratta åt dig som är så mörkrädd och då får du lägga dig på en madrass i hans rum om inte Robban är hemma, hihi!!!!Puss och lycka till

2011-04-27 @ 20:31:26
Postat av: Marie

Det kommer säkert att gå hur bra som helst! lycka till! kram

2011-04-28 @ 13:43:57
URL: http://livettotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0