Vin och falukorv.

Gääääääsp...

 

I dag har varit en bra dag, men ändå känner man sig som en sliten sunkig morsa. Behöver någon som tar med mig på SPA! ...host, host, robban, host, host..

 

Det måste ju ligga i hans intresse oxå att ja ser fräsh ut, för som det är nu lär jag kunna gå igenom den mörkaste skog utan att någon hoppar på mig och sliter i sönder byxorna.

 

I dag har jag och räkan varit på vår första officiella mammträff!! Det var hur trevligt som helst och alla mammor är riktigt vassa och roliga!

 

När blev lilla Titti så gammal?

 

Snart kommer Robban hem från jobb och då ska vi äta falukorv och makaroner, så

himla gott. Tänkte först be honom att handla hem sakerna efter jobb och eftersom Carro ska komma hit i kväll och dricka vin med moi, så skulle jag be honom handla hem en massa gotte också. Men jag kände att det var lite risky, för det enda han antagligen hade kommit hem med hade varit ett chocklad med 510% kakaohalt i.

 

Sååå det slutade med att jag handlade själv... nam nam nam...

Ses snart Carro!

//Hönsamamman

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0