Träning... gäääsp...

Ett av mina missions nu när jag är mammaledig är att få igång mitt nu obefintliga flås!

 

En gång i tiden spelade jag fotboll och hade en kanon bra kondis, men efter 7 år så var jag slut som artist. Tyckte inte länge det var kul helt enkelt!

 

Sen dess har jag testat många nya aktiviteter.

 

Kick boxning med min fantastiska fina Fia. Men efter att man nästan trillade bakåt varje gång man skulle göra nån as hivig spark så gav vi upp.

 

Body pump, det gav jag till och med några månader med tillslut tröttnade jag även på det.

 

Yoga, 3 gånger..

 

Gym med diverse personer..

 

Ja, ni ser själv...

 

Nu häromdagen när jag var ute med vagnen så tänkte jag, nu fan ska jag speeda upp denna trötta morsan och började gå snabbt som fan. Mina små taxben fick jobba och om jag hade haft manchester byxor på mig hade jag nog fan tänt eld mellan mina lår!

 

När jag kom hem kände jag mig hurtig och så där lagom trött och varm. Tittar mig i spegeln och tror att jag ska mötas av ett sexig lite svettig ansikte. Men nix.

 

Jag tillhör en av dom som blir riktigt ful när jag tränar.

Varför kan jag inte se ut som dom som bara blir lite snyggt svettiga i pannan, håret är sådär lagom blött och bara yyyytters lite svettpärlor mellan dom oförskämt fasta pattarna.

 

Näää, jag Matilda Karolina Veberg måste bli knallröd och svettig i HELA ansiktet. Inget mellanting här inte!

 

Så jag tror att jag inte blev byggd för att träna, bara gå små friska promenader med min vagn.

Det kör vi på!

Robban min man, en av dom som ser sjuuukt bra ut när han tränar! ;)

Räkan däremot tillhör nog tyvärr min kategori!  =)

//Hönsamamman

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hahahahaaah,du e rolig du Titti, trösta dig att du har en syster som e lika dan!!!!Puss

2010-10-16 @ 18:09:35
Postat av: vera

Hahaha, du e ju för rolig =)

Sista bilden var ju bara så söt på din lille plutt=)



Kram

2010-10-16 @ 21:08:02
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Lizett

Har nog hittat vårat släktdrag! ;)

2010-10-17 @ 21:55:05
Postat av: Fia

HAHAHA, ni är för roliga!!!!TÄNK om vi hade fortsatt med kick boxningen, då hade vi haft små muskulösa rumpor nu istället för...ja!!!!!!!Puss och kram till dig

2010-10-18 @ 12:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0