Sprall i benen!

ÅÅÅÅÅÅHHHHHH fy fan vad jobbigt det är att ha sprall i benen när man går och lägger sig! I går kväll var den värsta kvällen EVER!! Känns som man har miljoner av myror som springer upp och ner i benen. Till saken hör det också att jag hade stubb på benen, och det gjorde mig fullkomligt gaaaaalen. Kände det hela tiden mot lakanet när jag låg och vred och vände mig! Funderade på att gå upp och raka benen.. meeeen somnade tillslut av utmattning!
Har nog fått denna trevliga kvällssysselsättning av min mamma, Pistol-Marie, hon har också ofta "sprall i benen"
Nu har jag iallafall rakat dom men med en jävla fart och ett gammalt rakblad, så nu brinner mina ben! Men nu ska jag nog få en god natts sömn!
Räkan ligger just nu och sover med halva flaskan i munnen och jag sitter och skriver som en 3 åring med en hand.
Tänk om man skulle somna när man äter.. jobbigt..

"jag ska... bara... ta... en...tugga...till... zzzzzzzzzz...."
Tur man växer ifrån det, för annars kunde det bli piiiniiit hos blivande svärföräldrar.
Senare idag blir det bilder från räkans rum, som jag för övrigt letar möbler till.
Förresten, har jag berättat att räkan är yngst och ändå störst av alla barnen i vår mammagrupp..
tycker ni det syns??
Vegas du har nått på hakan..
Nä, inte där, bläddra vidare!

//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Maria

C-vitamin hjälper mot sprall i benen! Eller ett par klunkar av vanlig sportdryck. ( funkar på mig iallafall )



2010-10-20 @ 08:46:38
URL: http://majasim.blogg.se/
Postat av: Paui

Hahahaha! Ett gott skratt på morgonen :) de blir en bra dag dethär! Pistol-Marie hahahahahah

2010-10-20 @ 08:55:50
Postat av: Rejdaddy

ska köpa hem C vitamin och energidryck!

tack!

2010-10-20 @ 10:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0