Söndag, åh Söndag..

Fy fan vilket trist väder det är idag. Jag som hade planerat att klippa gräset, rensa rabatterna, plantera nya höst/vinter blommor, gå en värsting runda med barnvagnen och en massa andra ute aktiviteter...meeen jag antar att jag måste skita i den nu... Åh gud vad SYYYYYYYYYYND!!!!
Igår var jag och min lilla familj på riktig mat runda. Den startade hos Bengtssons där det serverades MELLE.. (blink blink Magnus.. bra jag gör reklam va!!??), sen fortsatte den hos Robbans bror där det bjöds på stickit vatten och slutligen hamnade vi hos Pistol-Marie och Janne "jag-äter-inte-svalröv-eller-björnögon" Nilsson.
Det bjöd på mycket god Italiensk middag som hade varit ännu godare om jag inte hade haft en dampig unge som hoppade i mitt knä under större delen av mat intaget!
Räkan har börjat få riktiga glädetjut när han ser oss eller när han får vara naken och lufta gumpalallan. Det är riktigt roligt att lyssna på honom när han sätter igång.
Så mycket som händer nu, han har redan rullat över från mage till rygg och rygg till mage för någon vecka sedan och något jag tycker är jätte sött är när bebisar håller i sina fötter när dom ligger på rygg och det gjorde han för första gången i morse!
Ååååååååååhhhhh jag har ett sånt smaaaaaaart och fiiiiiiint baaarn!
Nu ska vi snart iväg på äventyr. Bäst och packa ner babybjörnen, för att LIGGA NER i vagnen är inget som är speciellt ball!
Ha en fin söndag.
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Danni

Ååååh heeeejdå min fina Matilda!

Så gulligt att han hittat sina tår <3



hör av mig från Vegas!

Poooss poooss

2010-10-24 @ 23:14:18
URL: http://www.babybambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0