Skiddi gonzales.

Alla som känner mig vet att jag är ohälsosamt mörkrädd.
Förr var det bara för spöken och äckliga ljud och sånt, men sen jag fick barn har jag även blivit rädd för att det kan komma in någon "verklig" person i huset och sno hela min familj!
Det är verkligen skit jobbigt och jag har inte sett en skräckfilm på säkert 5 år. Detta resulterar givetvis i att folk runt omkring mig ÄÄÄÄLSKAR att skrämmas och berätta om sjukt äckliga saker som dom sett eller hört.
Robban är tex en av dom som är riktigt sugen på att berätta trailern för paranormal activity 2 för mig, men jag bara håller för öronen och springer där ifrån.
Men en sak som jag inte kan sluta att tänka på är att han sa " Asså Titti, om du ser trailern så håll för ögonon direkt!!! Du kommer dö annars, det är en spjälsäng med i filmen... mer behöver jag väl inte säga... hehe"

NÄÄÄ AAAFAAAAN!!!  Så nu tänker jag på vad det kan vara för sjuka grejer i filmen och min fantasi spårar iväg. Varje natt vid räkans matning, sitter jag nu och skrämmer upp mig själv.
Bättre blir det ju inte av att Robban i natt reser sig i sömne till sittande läge och tittar mot räkans säng och säger:
Vad är det som ligger i hans säng?? VAD ÄR DET?
Precis då lägger räkan av en sån jävla hög rap så jag håller på att skita ner hela sängen av rädsla.
Va fan är det för fel på min familj?
Robban och jag på halloween förra året. Efter detta hade jag svårt att sova på en vecka!
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Paui

Hahahaha, låtsas att det är tessan =)



Shit vad ja velat höra kommentaren; vad är det??

hahahahahahah

2010-10-27 @ 11:44:26
Postat av: Rejdaddy

hahahahah....ja...du är fantastisk min underbara fru!



2010-10-27 @ 12:03:36
Postat av: Marie

Du är så duktig på att sminka! Du kanske ska se trailern bara för att sluta tänka på det?

2010-10-27 @ 13:33:17
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: carro

Haha !! Mkt läskig trailer....dont do it !

2010-10-27 @ 14:15:35
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahaha gumman då! Gud vad jag skrattde - förlåt! Att en rap kan göra en rädd - sött :)

Sjukt bra ni gjort er på halloween! Ska jag ha fint smik eller gå på maskerad ska jag anlita dig :)



Kram

2010-10-27 @ 17:58:02
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Systeryster

hahahahahahahaha syster min.......

2010-10-27 @ 19:14:09
Postat av: Emmeli

hahahahaha så roligt! jag dör... läste precis högt för Sezay o han drog lite på smilbanden han åxå =)

2010-10-27 @ 22:31:32
URL: http://mellisezar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0