PRISE THE LOOORD, BABY JEBUS!!

Jag och räkan har varit lite oense om hur nätterna ska vara och när morgnarna ska börja!
Jag har kallat honom för såll för han inte vill sova ordentligt och han har kallat mig gammal och trött!
Men i natt har ett mirakel hänt! Vi har haft en fantastisk natt! Räkan har vaknat en gång kl 2 för mat och nästa gång 6 för nästa matning! Sen sov vi till 7.30!!
Prise the lord!

Jag säger ju det.. dom här veckorna som han har bökat runt som en liten gris i sängen hela natten igenom har varit en smärre pers.
Tur för honom att han är så söt, för jag funderade på att sälja honom på blocket där ett tag.
Hoppas hoppas hoppas att detta håller i sig och att vi får lika lugna nätter nu måååånga veckor framöver!
Idag ska vi hem till Danni och Keila på bebisfika med Lotta och hennes lilla fis.
Tror det kommer bli en cockfight om vem som får bruden, så jag tänkte pimpa upp Vegas så han fångar Keilas öga.
Vad tror ni?
sängkammarblicken!
Svärmorsdröm!
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: vera

Hahaha, han e så söt=) Kram

2010-10-18 @ 11:24:52
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Paui

Hahahahahah!!!! Maj gadd fan vilket litet charmtroll!! Plastmosters hjärta <3

Fy fan vad roligt du skriver Titti. Hoppas inte socialen går in å läser för då blir de nog ett omedelbart omhändertagande av barn i fara. Hahahhaha men ja lovat ja ska inte skvallra ;)

Love u

2010-10-18 @ 11:42:26
Postat av: Systeryster

Mosters älskling!!!

Glömde säga innan att Frasse fick sprutor i låren i dag oxå.PUSS

2010-10-18 @ 12:50:42
Postat av: Paui

Glömde ju; sweeeeet baby jeeeesus in the name of the lord=)=)

ameeeeeeeeen

2010-10-18 @ 15:26:43
Postat av: Danni

Yeah yeah yeah...

Nog fångade han Keilas öga alltid... Hon var ju naken där ett tag också.

Va? Socialen Paulina? Nä, det behövs inte.

2010-10-18 @ 15:38:16
URL: http://www.babybambola.blogspot.com
Postat av: cornelia

Hej Titti!

Gud vad bra du skriver, och vad söt lille Vegas är.

Säg till om du vill ha hjälp med header och design till din blogg så fixar jag det :)

Puss & Kram

2010-10-18 @ 20:11:46
URL: http://lisaacornelia.blogg.se/
Postat av: Paui

Danni, det va en ironisk kommentar på en ironisk blogg ;)

2010-10-18 @ 22:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0