Igår kväll..

.. så var som sagt Carro hos mig och drack lite vin. Det tillhör verkligen inte vanligheterna att vi träffas längre, så det var en uppskattad dejt. Vi han avverka några glas vin, falukorv, chips och en massa skvaller på ungefär 3 timmar. Då var denna morsan på övertid ska jag säga.. fy fan, var nog inte i säng fråns 24 och vid den tiden i vanliga fall vet jag inte var jag har röven någon stans!
Så efter Carro åkt hem blev den bums ner i snarkelådan! Sov i hela (!) 2 timmar innan det var tid för kvällens första tankning av räkan.
Varför är jag aldrig så effektiv på dagen som jag är på natten?
  • -Öppna ögonen
  • -In med räkans napp igen
  • -Blanda ersättningen
  • -Lyfta ur räkan ur sängen
  • -In med flaskan i munnen
  • -Mata (med för det mesta slutna ögon)
  • -Rapa
  • -Ner med han i sin säng igen
  • -Lägga mig ner på kudden
  • -ZzzzzzzzZzzzzzz..
Allt detta på loppet av en kvart. Jag vet inte med er, men jag är imponerad!
I morgon har jag NOLL saker inplanerat.. jag är redan rastlös!
//Hönsamamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0