Helgen som gått.

Haudi!
Nu har jag ju inte bloggat på 2 dagar och jag borde vara sprickfärdig med info som jag vill dela med mig..
Men.. nä..
Jag vill bara slänga i hop nått intressant att läsa, men sömnbristen gör sig påmind och jag känner mig tråkig!
Ni vet den där klassiska... "eeehhhh... va fan var det nu jag skulle säga" frasen. Den kommer i var varannan mening nu tycker jag.
Men det går väl över.. när han är ett år och sover hela natten. Det är ju "bara" 8 månader kvar. IIIIINGEN FAAAARAAA! Jag är nog död och begraven vid det laget.
Ja, ja.. så nu har jag tyckt synd om mig själv ett tag. Dags att gå vidare.
I fredags hade vi vårt obligatoriska fredagsmys! Åh, jag älskar fredagar. Dels för att vi alla 3 myser extra mycket och dels för att jag kommer undan med att äta kopiösa mängder med godis utan att Robban ger mig sur blicken.
Jag lagade min nu berömda kycklingrätt, som en gång i tiden var Fias berömda kycklingrätt, men eftersom jag gör den ca 2 gånger i månaden så har jag nu tagit patent på den och kallar den "Tittis kycklingrätt"... utan att skämmas..
Vegas var på toppen humör och hjälpte mamma i köket.
"Detta är en slev mamma"


Nu ska vi upp och lägga vår lilla toker i snarkelådan.
Ha en mysig kväll.
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Danni

Ååååh älsklingsöte Vegas! Så stor han blivit. Känns som jag varit borta sååå länge från er... :(

Plastmoster har handlat present till lille gossen och Keila tackar för det fina sms:et på 6-månadersdagen.



Puss på er våra bästa vänner!

2010-11-01 @ 00:52:09
URL: http://www.babybambola.blogspot.com
Postat av: Paui

Naaaaaaaaaaaaw! Oj oj oj han är Robban upp i dagen på det sista kortet. Lilla lilla sötnosen. Ses imorrn

puss!!!!

2010-11-01 @ 10:00:02
Postat av: Rejvdaddy

Toker med tanke på öronen..... :)

2010-11-01 @ 14:40:56
Postat av: Stina

Tack så mycket Matilda! :) Det känns jättebra och jag är så spänd och förväntansfull!

Du trivs med mammalivet? Vegas är såå söt!

Kram Stina

2010-11-02 @ 12:42:55
URL: http://stinolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0