Hallå!

Hej!

 

I natt har Vegas sovit hela natten och gett mig sovmorgon till 10.00. Han är så duktig. När jag var i duschen hade han till och med dammsugit hela huset + hunnit med att tvätta toaletten på ovanvåningen! Tänk så duktig min son är!

 

Nä men helt ärligt... när ska räkan börja sova hela nätter??? Hur gamla brukar dom vara när dom inte vill äta mitt i natten? Jag ska inte klaga så mycket med tanke på att han bara äter 1-2 grr per natt, men jag ljuger om jag hade sagt att jag inte behöver en hel natts sömn!

 

Men inatt var det extra kul att mata, för mitt i allt så sätter sig Robban på sängkanten och tittar rätt fram. Jag frågar honom ”var ska du älskling??” med min absolut snällaste röst. (För fan ta mig om jag hade pratat med honom med irriterad röst när han går i sömne, då blir han jätte arg och snäser av sig nått snutigt) Då säger han ” Får jag gå på toaletten Titti?”

Haha.. jag ångrar mig lite nu att jag sa ”Ja”. För vad fan hade hänt om jag sagt ”Nä” istället?

Hade han kissat på sig då??

Ja, jag säger då det.. Robban förgyller både mina dagar och nätter!

 

Det är tur vi är lika knäppa alla tre!


Kommentarer
Postat av: lotta

jag jobbar för fullt för att pyret ska sova hela natten, han äter inte längre på natten:) Vi får ta en fika och diskutera strategier för att få sova hela nätter! Kram

2010-10-12 @ 17:49:38
Postat av: Rejvdaddy

är man toffel så är man...

2010-10-12 @ 18:18:11
Postat av: Danni

Haahhahahahahaaa! Jag kan höra honom. "får jag gå på toa Titti?"



Det är tur ni är söta alla tre.

Tack för idag. Puss

2010-10-12 @ 18:39:50
URL: http://www.babybambola.blogspot.com
Postat av: Anna Zimmer

Enligt min BM så behöver dom tydligen ingen mat på nätterna när dom är ca 5-6 månader. Men August äter fortfarande ett mål....vet egentligen inte hur hungrig han är, tror faktiskt att det mest är en vana. Jag har vänner vars barn är 9 månader som fortfarande äter ett mål på natten....så....who knows? Ammar du på natten eller kan ni turas om?



Kram

2010-10-12 @ 20:53:21
URL: http://zimmersdagbok.blogspot.com
Postat av: vera

Hehe, så mysig bild på er=)

2010-10-14 @ 22:50:10
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0