God afton.

Hej mina kära bloggläsare! =)
Känner mig riktigt mallig när jag tänker på att så pass många av er är nyfikna på mig och mitt liv.
För jag vet att ni läser, det ser jag på min statistik.. men vem är ni egentligen..
Jag kan lista ut ca 20 personer.. men dom andra 130 persen då?
Liiiite nyfiken är jag nog!
Well well..
Idag har jag spenderat morgonen och förmiddagen med syster fin, Majken och Frasse.
Alltid så mysigt att ha dom här hos mig.
I vanlig ordning gick vi en runda för att köpa fika sen sov räkan och Frasse ute i den friska luften medans vi satt där inne och gödde våra magar.
När klockan blev 16 .15 styrde hönsamamman kombin ner till Vellinge och fick MASSAGE!! Lord have mercy on my poor soul. Fy fan vad det var välbehövt. Har ju som bekant haft en liten utväxt vid min sida i 4 månaderna.. en väldigt söt utväxt men ändå.
Man gör ju inget annat är att bära.
Min kusin har utbildat sig och fick idag äran att massera denna fasta, hårda muskulösa kropp!
Hon hade fingrar gjorda av stål!!
Ni vet en sån ond-skön känsla.. sån var det!
När vi körde hem så åkte Robban före med Räkan och jag passade på att åka inom affären för att köpa
blöjor, då hade räkan fått en släng av "jag-ska-göra-livet-surt-för-pappa-när-han-är-ensam-med-mig" sjukan.
Han skrek sig gul och blå tills jag kom hem.
Lite schitzo är han allt. För han hade precis varit med honom och skrattat och "snackat" undertiden jag blev masserad, men sen blev det STOP!
Nu ligger han i vagnen och sover för natten, Robban är och tränar och jag sitter och dricker saft och äter läkerol.
"Passa magen så att inte täcker lyfter inatt"
------
Dagen i bilder:
------
Majken körde lite barnvagn...
'
...och underhöll killarna.
Tuff kille på väg ner till Vellinge.
Fridens liljor
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Angela

jag läser din blogg=) har ju precis fått en liten flicka själv för en månad sen..kul att läsa vad andra mammor hittar på med =) kram Angela från vellinge

2010-10-25 @ 22:40:34
Postat av: Johanna

Skulle jag hjälpa dig med designen ?:))

Kram

2010-10-25 @ 23:17:58
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag läser din blogg, hamnade här efter att jag läser Danni´s blogg. gillar din blogg!

2010-10-26 @ 09:15:30
URL: http://annelie.agrell.blogspot.se
Postat av: carro

Jag läser också,Känner igen dig ifrån Vellinge!!

2010-10-26 @ 14:26:41
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Postat av: Jennie edinge

Läser osså.. Gammal Vellinge bo som flytt smurfbyn för metropolen löddeköpinge.. Gick en klass över dig på ubercoola vångaskolan;-))// Jennie Jensen

2010-10-26 @ 14:54:40
Postat av: Fia

Jag läser=)) men jag var nog bland dem 20 som du känner till. Så snyggt håret blev, allt klär en skönhet. Puss och kram

2010-10-26 @ 16:50:18
Postat av: Moster I

Hej mitt gudbarn.Kul att följa dig och din fam.Förgyller min tillvaro.Många kramar

2010-10-26 @ 19:09:27
URL: http://enhonsamammasbekannelser.se
Postat av: Moster I

Hej mitt gudbarn.Kul att följa dig och din fam.Förgyller min tillvaro.Många kramar

2010-10-26 @ 19:14:50
Postat av: vera

Jag läser din härliga blogg jag med=) Kram

2010-10-27 @ 00:13:24
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Hannibal Hector

He,he,he......

Hannibal läser din blogg. Den är "skitkul", du skriver verkligen underhållande och bra!!

2010-10-27 @ 12:43:26
Postat av: Lina

Jag följer din roliga och underhållande blogg:))



Kram Lina!

2010-10-30 @ 23:52:53
URL: http://miniliniz.blogg.se/
Postat av: Jennie N

Hej!

Hamnade på din blogg av en händelse för ett tag sen och jag älskar att läsa den. Riktigt rolig och underhållande =).

2010-11-05 @ 14:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0