Fika hos Danni och Keila.

Hallå på er..
I dag stack jag och räkan som sagt till Danni och Keila på lite fika. Det bjöds på gott luft bröd och smaskigt pålägg.
Sen, till min förvåning, rörde DANNI i hopa en smaskig kladdekauga!
Du e duktig du Danni!
Lotta kom aldrig, så räkan hade fritt blås på Keila.. om ja.. dom hookade upp som vanligt. Vegas fick till och med se lite hud när vi skulle gå. Där satt han i sin bilstol och surade lite för att han fick sitta FASTSPÄND!!! Kan ni tänka er vilken le mamma han har... han fick SITTA NER I SIN BILSTOL under tiden jag stoppade ner hans flaska i väskan!!! Varför ska man göra det när man kan stå och hoppa??
Iaf.. då kom Danni fram med en liten nakenfis Keila och sa "Titta Vegas.. en naken tjej.. det brukar få alla killar tysta" och japp! Som den alfa hane han är, blev han tyst och bara glodde och saglade.
Det ska börjas i tid!
När vi kom hem blev det lite bad. Han har något som vi kallar för "vatten damp"!
Han fullkomligt älskar det!
Innan han somnade hade han lite kvalitets tid med pappa.
Då hör jag
"hahah, din min den e priceless Vegas... och vet du varför... för du är köpt på Ö&B"
Ja, är man reklam skadad så är man!
Tack och hej!
Boyboobs och Dynamit Harry frisyr.. du är finast i världen räkan!

Kommentarer
Postat av: cornelia

om du vill så kan du skicka lite bilder du vill ha med på headern, så kan jag fixa det när du vill :)

Kram Kram

2010-10-18 @ 20:43:53
URL: http://lisaacornelia.blogg.se/
Postat av: Pullan

Hahahahahahahahahahah ja dör!!!! Du har världens bästa babyblogg. Så jävla klockren :)

2010-10-18 @ 22:53:39
Postat av: Anonym

Hahaha=)

2010-10-19 @ 00:31:48
Postat av: Rejdaddy

dags att röra på boobsen...eller göra ett"boobsjobb"



inget smile fick man imorse heller... =)

2010-10-19 @ 10:34:27
Postat av: Rejdaddy

dags att röra på boobsen...eller göra ett"boobsjobb"



inget smile fick man imorse heller... =)

2010-10-19 @ 10:34:57
Postat av: Carro

Hahaha!! Roli !

2010-10-19 @ 13:49:28
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0