Familjen Bängrot!

Nu mera när alla som en gång var Familjen Nilsson bär olika efternamn så får vi kalla oss Bängrot`s istället!
Min familj är det finaste och bästa jag har.. Både min "gamla" familj och nu min "nya"
Kan inte tänka mig att det finns många som har så roligt som vi har när vi träffas!
Vi har varit med om det värsta som finns som familj, men ändå lyckas vi skratta så vi gråter när vi är tillsammans!
Världens finaste föräldrar !                                                      
Världens finaste syster och svåger!
En vanlig sommarkväll på wulfsgatan 2!
Bängrot humor!
Bengtsson`s senaste stjärnskott: Frasse!
Vegas, du kan inte välja dina föräldrar, det är redan gjort. Men om vi lyckas hälften så bra som din mormor och morfar har gjort, så har du många år av lycka och glädje att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: Rejvdaddy

min fina underbara fru! fina bilder...

2010-10-11 @ 19:35:04
Postat av: Systeryster

Åh Titti...jag bara gråter...du e så fin....

2010-10-11 @ 20:10:40
Postat av: mamma

DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA MATILDA MIN ¨KYSS¨

2010-10-11 @ 20:39:10
Postat av: Mamma

Du är världens bästa Matilda min ¨kyss¨

2010-10-11 @ 20:45:44
Postat av: Anna Zimmer

Vad fint skrivet Matilda! Familjen är det bästa som finns!

Kram

2010-10-12 @ 08:48:12
URL: http://zimmersdagbok.blogspot.com
Postat av: Paui

<3

2010-10-13 @ 07:59:39
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-13 @ 08:38:14
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0