En dag i "myshetens" tecken!!

Igår var jag, systerfin, Majken, Frasse och Vegas i pildammarna och matade räliga fåglar. Vädret var fantastiskt, hösten när den är som bäst! Men dom här äckliga Canadagässen kan fan vara utan mat tycker jag! Dom fräser och går mot attack. Hade dom kunnat hade dom rånat mig på allt bröd jag hade.. jag lovar!
Efter en stund blev Majken "hungrig" och ville fika. Mosters lilla fika drottning! =) Men det var inte öppet någonstans så det blev att packa in oss i bilen och köra ner till Vellinge och fika hos Bengtssons på "luftbröd" som Maria kallar det (eller fransbröd bröd, som Robban säger)
Idag ska jag och Danni till bokskogen och rasta vagnarna. Bra med lite frisk luft när man är så förkyld som räkan är nu! Uuuuhh!
Hatar när han är förkyld, har så dåligt samvete eftersom jag aldrig har ammat honom. Känns som att det är mitt fel när han blir dålig eftersom bröstmjölk ska ju vara så jäääääääävla bra mot allt. När man ammar ska dom minsann inte bli sjuka! Men vad ska man göra när det inte går!?
Nä vet ni vad, nu ska jag gå och droppa lite koksalt i hans lilla näsa och hoppas på att det snart går över!
Jag och Majken
Vegas myser i vagnen
Finaste syster med fikadrottningen och Frasse mannen i vagnen!
Fridens liljor

Kommentarer
Postat av: Alexi

Hahahahaha, fransbröd bröd, hahahahahahahahaha

2010-10-12 @ 20:20:29
URL: http://mammastrang.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Ärligt - jag säger oXå fransbröd - vad heter det då?? Franskbröd kanske?!?! :)

O du Olivia var förkyld som bebis även om jag ammade henne så bry dig inte om det. Kan man inte så kan man inte!!



Kram om o tack för en rolig läsning.

Åker till Vellinge nästa vecka - är ni lediga ngt då?

2010-10-12 @ 22:01:14
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0