En 7-helvetes runda!

Såja, nu har man ännu en dag gått av ”litta fitt” som det heter på renaste skånska!

 

Kl: 11.30 parkerades 2 stycken kombibilar på bokskogens parkering.

 

Här skulle det vandras med barnvagnar minsann! När vi kom fram till skylten med antal kilometrar skulle vi ta beslutet om hur mycket vi skulle gå. Jag och Danni tittade på varandra och med ett litet förvridet ansikstutryck hör jag mig själv säga ”Ja, men vi tar 7 km”

 

Jag kunde inte hejda mig själv.. det var som att mina volanger pratade.. att dom tog över för en kort sekund!

 

Vi började vår vandring med oförskämt raska steg, men jag lovar att efter varenda jävla backe så sjönk självförtroendet och stegen blev tillslut tunga som bly!

 

Men skönt var det och vädret och ungarna skötte sig exemplariskt!

 

Jag citerar Danni ”idag får man fan äta chips med gott samvete”

Och ja Danni, hade jag inte varit gift med en godis polis så hade jag nog vräkt i mig en påse, men istället får jag sitta här och gnaga på mina fingrar.

Fortfarande hurtig och snabb!

"Fy fan vad det är gott och fika"

Ungarna mös i sina vagnar.

Backen från HELVETET!

Men Danni 82 år gammal, fixade det överraskande bra!
Tack för idag Danni, det får vi göra om... NOT!
I morgon ska ni få en sneakpeak på hur det ser ut här hemma hos oss på tallbacke gatan!
kul va!?

Kommentarer
Postat av: Maria L

Jag får väl slänga iväg en kommentar så att du inte tror att jag ljuger om att jag läser din blogg...

Du e sjukt festlig! O det ska bli kul att se hur ni har det där himma!

Kramis på dig!

2010-10-12 @ 20:44:44
Postat av: Anna Zimmer

Hahaha, vilken härlig runda! Grymt jobbat!



Kram

2010-10-12 @ 20:48:57
URL: http://zimmersdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0