Blonde goes strawberry!

Japp, ni läste rätt.
Hönsamamman har vågat ta steget till en ANNAN hårfärg. Nått som inte har hänt på 7 år!!!
OOOMMMMMMGGGG tänker ni nu och ja, jag förstår er.
Hoppas bara inte ni tycker det är ett taskigt försök till att bli fräsch och fräsig.
Jag menar, jag har ju inte permenentat håret, köpt skinnbyxor eller tagit mc kort. Bara gjort en oskyldig toning.
Men jag ska säga er att jag svettades som en hora i kyrkan när jag satt med färgen i håret!
Så här blev iaf resultatet, vad tycker ni?

Före: Blond och med en bena svart som synden.
Efter: Strawberry blonde

//Hönsamamman


Kommentarer
Postat av: Lillan

Wooooooooaaaaaw hjärtat!!!! Så jäääääävla snygg!! MILF :):) roligt med förändringar ju å de blev ju så bra!



Puss

2010-10-21 @ 21:07:16
Postat av: Systeryster

GUUUUUD vad läcker du blev!!!! Skitasnyggt ju. Hoppas det gick bra resten av dagen idag och att inte Vegas drömmer mardrömmar om sin HEMSKA moster i natt!

Frans skrek som vanligt hela kvällen IGEN! Puss

2010-10-21 @ 21:19:47
Postat av: Anna Zimmer

Jättefint Matilda!! Har du också blivit mörkare sen graviditeten? Fick också färga håret mörkare.



Kram!

2010-10-21 @ 22:13:03
URL: http://zimmersdagbok.blogspot.com
Postat av: Johanna

Wow - snyggt det blev!

Tack för igår....



Kram

2010-10-21 @ 23:35:43
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej hönsmamman! Ville bara säga att jag fullkomligt älskar din blogg! Piggar upp mina morgnar efter vak nätter med en tre veckors liten tjej:)

2010-10-22 @ 07:43:18
Postat av: carro

Mycket tjusigt!!

2010-10-22 @ 08:01:03
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Postat av: Elsas Lina

Herregud va fint det blev Matilda! Gjorde du det hos frisör? Jag har länge funderat på liknande färg i och med att jag är så röd i min själv och nu vågar jag nog ta steget!

2010-10-22 @ 12:32:18
Postat av: Hönsamamman

Hej töser! Vad kul att ni kommenterar min blogg.

blir nästan generad att ni är så pass många som läser.. hehe



Lillan, Johanna och Systerfin: Tack så mycket!



Anna: Ja, jag har blivit JÄTTE mörk sen graviditeten!! Blev så jävla trött på att färga det konstant, sen var det faktisk dags för en förändring!



Malin: Hej! Vad kul att du uppskattar bloggen, vem är du? =) Bor du i Malmö? Har inte du någon blogg jag kan läsa om dig och din lilla snäcka?



Carro: Hej! Tack för den snälla komentaren, du är från Vellinge eller?



Lina: Heeeeej!! Klart du ska färga dig! Jag gjorde det hos frisören och blev faktiskt nöjd! Trivs bra med en lite varmare färg nu när dt är så kallt ute! Hoppas allt är bra med dig?

2010-10-22 @ 18:23:18
Postat av: Mela

Åh, så snyggt! Riktigt fräsch färg :))

2010-10-22 @ 21:28:26
Postat av: Cissi

SJUKT SNYGGT! Tänkte göra det själv nu ett tag.. men nu jävlar. Blonda har kanske roligare.. men röda har.. ehm.. sexigare? Köper färg imorgon!

2010-10-22 @ 22:51:58
URL: http://caos.blogg.se/
Postat av: vera

Blev ju jätte snyggt! kram=)

2010-10-23 @ 00:18:36
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Lina

Det blidde ju riktigt grannt på daj :))

2010-10-23 @ 23:39:15
URL: http://miniliniz.blogg.se/
Postat av: Linis

As läckert :)

2010-10-29 @ 09:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0