You can call me Sporty spice.

Jodå... så igår masade jag faktiskt mig ut i det ledsna vädret och mötte upp mina mammafriends.
Efter ca 10 minuters promenad sprack det upp och solen tittade fram!
En mycket lyckad promenad på ca 5 kilometer klarade vi av!
Men mammor som vi är, så var vi ju tvungna att avsluta med en fika och så fick det ju bli.
Nu har jag faktiskt precis kommit in från en liten promenad...IGEN(!!), men vädergudarna var inte lika trevliga mot mig idag.
Regn skyddet på vagnen fick verkligen visa vad det gick för!
Men fy fan vad sportig jag känner mig nu.
Nu ligger räkan och sover i sin vagn ute på trädäcket och jag sitter här inne och gottar mig.
Tjejerna kommer hem till mig idag så nu laddar jag för lite skvaller och god mat!
----
Räkan i sin vagn igår.
---
Nästan alla mammor och ungar på plats!
---
Maten var poppis igår och räkan körde runt den i munnen som värsta finsmakaren innan han svalde och gapade efter mer.
Så idag blir det rester från igår.. alltså majs och potatis purè
//Hönsamamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0