Vegas... du snackar lite grötigt!

Detta med mat..
Till en början tyckte jag det gick jätte bra att ge Räkan smakportioner och gröt, men nu är det mest bara trams.
Han har fått för sig att han ska börja ljuda och snacka när han har munnen full med gröt så allt bara rinner ut igen.
Han gillar nog inte det han tycker bara det är kul att tramsa med!
JAG har nog ätit mer skedar av den smaklösa geggan än vad han har.
"mmm... titta Vegas, en sked till mamma och så en sked till Vegas..."

Ja, han måste väl lära sig någon gång , så det är väl bara att truga och truga och le brett när man matar.
Tänkte testa igen nu när han vaknar från sin lång nap.
Wish me luck!


"Gaaaaaaahhh, gröööööö, aaaauuooooo"
.

"Ge mig lite vatten så jag kan skölja ner skiten så är du snäll"
.

"Tack ska du ha"
.


"På det imorron igen säger du? Då ska jag leka att jag är
ejafjallajökul"
.
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: vera

Hihi, lilla sötlöken=) Kram

2010-11-12 @ 21:46:35
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0