Spegel, spegel på väggen där..

Räkan älskar sin spegelbild!
Alltid när jag behöver göra något, som tex att duscha, ladda tvätt maskinen eller damsuga, så ställer jag honom framför spegeln och han kan stå och snacka och underhålla sig själv i säkert 20 minuter!
Det sägs ju att bäst svar får man när man pratar med sig själv!

Jag låter bilderna tala sitt klara språk.
"Ha, ha.. du är ju lika tjock som jag!!"
.

"Hej kompis!"
.

Och när spegeln blir tråkig, så är även detta en ny favorit sysselsättning.
Stå och pilla med en pappersrulle som ligger bakom soffan!
.
// Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Anna Zimmer

Haha!! Underbar liten kille du har Matilda! Vilket mimspel han ligger inne med. :-) Kram

2010-11-30 @ 21:58:23
URL: http://zimmersdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0