Operation: Övning!

Idag är det fantamaj kallt ute!
Nu är verkligen vintern på gång. Men jag gnäller inte. Jag gillar vintern och sen jag blev gravid så har till och med hösten som jag förr hatade blivit en liten favorit.
Tycker det är riktigt mysigt när det blir mörkt redan vid 5 och man har tänt en massa ljus när man sitter och äter middag. Sen gillar jag ju såklart sommaren och våren, men då kommer ju också alla snygga jävla tjejer fram i sina korta kjolar och tajta linnen och då är ångesten ett faktum!
Denna sommaren blev det inte speciellt mycket "strandande" .. av självklara själ.
1: Fet gravid mage
2: Nykläckt bebis
3: Fet mage
Nu har jag precis lagt Räkan för att sova därute i sin vagn.
Han är super förkyld och då ska det vara bra med frisk luft!
Har kollat runt lite här på nätet och läst att många ger sina barn gröt på kvällen och sen ersättning och det ska visst göra att ungen sover bättre.
Hmmm.. värt att prova va?
Denna veckan ska vi också göra till en "träningsvecka" för räkan.
Jag ska åka iväg vid 17 på kvällen så Robban får ta sista matningen och nattningen för att se om det går..
För just nu älskar han sin pappa på dagarna, men på kvällen... inte så mycket!
Vi får väl se hur det går!
Jag är vid gott mod!
---
"Hmmm... bara pappa hemma.. ska jag bli ledsen nu eller?"

//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: Rejdaddy

riktig goding på den bilden....

2010-11-08 @ 13:10:09
Postat av: paui

lilllllllla snutten, fiins de nån annan bebis som har så mkt minspel som veggie? i dont think soooooo =)=)

2010-11-08 @ 13:19:07
Postat av: Marie

Lycka till!

2010-11-09 @ 11:52:05
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0