Nu är det jul, här i vårt hus!

Nu har julen flyttat in här på Tallbackegatan.
Första julen i vårt hus är lite extra speciell. Nu har jag ju Räkan som jag ska pynta för!
Jag hart aldrig varit ett stort fan av just julpynt, i mina egna lyor ska jag tillägga, för när jag kommer hem till mamma och pappa så är där både tomtar som vi gjort när vi var små och lite nyare varianter med mindre skavanker på.. och det ÄLSKAR jag! Det ska vara juligt hos sina föräldrar och nu när jag är mamma, ska inte jag vara sämre!
Nu står ljusstaken i köksfönstret, stjärnorna hänger på plats och en och annan tomte tittar till och med fram!
Räkan har även fått en paketkalender, och den första paketen är redan på plats.
Kan ni gissa vad det är?


Julklappskalendern på hedersplatsen!
.

Hmmm... vad kan det vara??
.

En tomte har flyttat in.
.

Julmys inne..
.

..och julmys ute i snön.
//Hönsamamman

Kommentarer
Postat av: mamma

vad juligt och mysigt du har gjort Matilda.puss min julekyss

2010-11-30 @ 12:48:43
Postat av: mamma

Vad juligt och mysigt det är min lilla julekyss

2010-11-30 @ 12:57:29
Postat av: jane

hahha tack! Men jag tycker du är skitsnygg! älskar dina fräknar särskillt! önskar jag hade några...tror jag på sommaren räknat till 3 styckn typ=)

2010-11-30 @ 19:38:26
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: kaisa

o så fint ni har det!! Hoppas hela familjen trivs i huset! God jul på er!! Jag lovar att det kommer bli den bästa........ vegas kommer få massor med paket och han är för liten att öppna dem!!Underbar mer för oss att öppna

2010-12-01 @ 22:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0